17 november 2008
1 minuut

Mobiele uitgaansagenda (2)

Eind oktober berichtten we al over het onderzoek dat een viertal studenten van de HAN doet voor Arnhem Direct. Onderdeel van het onderzoek was het houden van enquêtes, zowel online als ook op straat. De eerste resultaten van de enquêtes hebben ze verwerkt in een fotoverslag.

Update Voortgang Mobile Design, Digital Media Production from wouterkrus on Vimeo.

Vorige Bericht

De Groenste Stadsbus van Nederland?

Volgende Bericht

RTV Arnhem richt zich op samenwerking

Laatste berichten

Recensie: KoffieKafeetje Mon Chou

Het witte neo-renaissance pand aan de Hommelstraat straalt eigenlijk altijd. Zelfs als de wolken de lucht grijs kleuren en de temperatuur buiten guur aanvoelt. Bij binnenkomst van dit sympathieke zaakje is het

Merkanalyse: Arnhem is een sterk merk!

Hoe groot is de kracht van het merk Arnhem? Wat zijn de sterke punten van de stad en waar is verbetering mogelijk? Die zaken staan in de strategische merkanalyse van Arnhem, die
Ga naarBoven