4 december 2012
1 minuut

Een Arnhemse Decembertip

{

<p>Op 4 november 2011 mocht ik met gepaste trots het <a href="http://www.arnhem-direct.nl/berichten/20111106_40_jaar_jeugdland_parels_en_proefballonnen" target="_blank">eerste exemplaar</a> van “Parels en Proefballonnen, Kroniek van Arnhem, 2001-2010” aan wethouder Gerrie Elfrink overhandigen. Het boek is goed ontvangen, op deze site schreef bijvoorbeeld John Swelsen een <a href="http://www.arnhem-direct.nl/berichten/20111221_parels_en_proefballonnen" target="_blank">inspirerende recensie</a>. Nu ruim een jaar later, zijn er van dit eerste Arnhemse decenniumboek bijna 1300 verkocht. Daarmee heeft Jeugdland 5000 euro meer voor activiteiten voor kinderen tussen 4 en 12 jaar. De aantrekkelijke prijs van € 10, de mooie lay-out en <a href="http://www.jeugdland.nl/" target="_blank">Jeugdland</a> als goede doel zullen zeker aan dit prachtige resultaat hebben bijgedragen.</p>

<p>De decembermaand is natuurlijk bij uitstek de maand van aardigheidjes. Ik zou daarom alle ArnhemDirect-lezers ook een warme tip willen meegeven. Overweeg als je bij boekhandel <a href="https://www.facebook.com/boekhandel.hijmanenarends?fref=ts" target="_blank">Hijman Arends</a> of <a href="http://www.boekhandelongerijmd.nl/content/execute.php?dir=home&PHPSESSID=0c239325c0932283ddcec56c634ad173&taal=1" target="_blank">Ongerijmd</a> rondneust, ook mijn boek aan te schaffen dan wel aan iemand te schenken. De oplage van 4000 kan dit zeker hebben en weet dat deze inkomstenbron voor Jeugdland erg belangrijk is. Immers, meer en meer kleine sponsors vallen af, met goede verkoopcijfers van het boek kan dat opgevangen worden. Daarom ook nog een extra verleiding: een mail naar info@jeugdland o.v.v naam, adres en aantal gewenste boeken is al voldoende!</p>

Vorige Bericht

Gezocht: nieuwe burgemeester voor Arnhem m/v

Volgende Bericht

Arnhemse ondernemers laten kansen liggen rondom extra koopavond

Laatste berichten

Recensie: KoffieKafeetje Mon Chou

Het witte neo-renaissance pand aan de Hommelstraat straalt eigenlijk altijd. Zelfs als de wolken de lucht grijs kleuren en de temperatuur buiten guur aanvoelt. Bij binnenkomst van dit sympathieke zaakje is het

Merkanalyse: Arnhem is een sterk merk!

Hoe groot is de kracht van het merk Arnhem? Wat zijn de sterke punten van de stad en waar is verbetering mogelijk? Die zaken staan in de strategische merkanalyse van Arnhem, die
Ga naarBoven