9 april 2018
1 minuut

Nieuwe Arnhemse stadswijk omgedoopt tot Cobercokwartier

De afgelopen maanden hebben mensen uit Arnhem en omgeving al voorzichtig kennis kunnen maken met de oude Cobercofabriek, inmiddels bekend als ‘De Melkfabriek’. De Melkfabriek wordt het kloppend hart van de nieuwe stedelijke hotspot van Arnhem. Initiatieven als de modebiënnale State of Fashion en het kunstproject MIR geven nu al kleur aan de levendige, creatieve identiteit die het gebied gaat uitstralen.

Maar het gebied wordt meer dan De Melkfabriek alleen!

Plannen krijgen vorm

u de plannen voor het gehele gebied geleidelijk aan verder vorm krijgen en we het komend jaar in ‘Living Labs’ samen met geïnteresseerden, omwonenden en betrokkenen deze plannen verder willen inkleuren, wordt het ook tijd voor een naam die de lading van het gehele gebied dekt. Een naam voor de nieuwe stadswijk van Arnhem die recht doet aan de geschiedenis van de plek en het belang van de Cobercofabriek voor de ontwikkeling van de stad.

Nieuw jasje

De wijk wordt omgedoopt tot: Cobercokwartier!

De Melkfabriek wordt dus, als nog te transformeren fabriekscomplex, onderdeel van Cobercokwartier. De Melkfabriek neemt als hart van het Cobercokwartier een prominente eigen plek in, waar ondernemers, bezoekers en bewoners elkaar ontmoeten. Het Cobercokwartier wordt een plek waar je kunt wonen, werken én ontspannen. Een plek om je creativiteit te tonen, je onderneming te vestigen of je nieuwe leefomgeving van te maken.

Vorige Bericht

Wijktheater DE ARNHEMSE BROEK zoekt talenten

Volgende Bericht

Nederlands grootste apenkooi is volledig vernieuwd

Laatste berichten

Recensie: KoffieKafeetje Mon Chou

Het witte neo-renaissance pand aan de Hommelstraat straalt eigenlijk altijd. Zelfs als de wolken de lucht grijs kleuren en de temperatuur buiten guur aanvoelt. Bij binnenkomst van dit sympathieke zaakje is het

Merkanalyse: Arnhem is een sterk merk!

Hoe groot is de kracht van het merk Arnhem? Wat zijn de sterke punten van de stad en waar is verbetering mogelijk? Die zaken staan in de strategische merkanalyse van Arnhem, die
Ga naarBoven