Einde van papieren treinkaartje levert extra drukte bij klantenservice NS

{

Het vertrouwde papieren treinkaartje is niet meer te koop. Het traditionele ticket is afgelopen week definitief vervangen door de OV-chipkaart. Vrijwel iedere treinreiziger moet voortaan in- en uitchecken met de OV-chipkaart. Een overzicht van de veranderingen kun je vinden op de website treinreiziger.nl. De NS krijgt van treinreizigers veel vragen over de overgang van het papieren kaartje naar de ov-chipkaart. Dat was ook te verwachten en de NS heeft dan ook extra personeel ingezet om de drukte aan te kunnen.

Vanmiddag was ik rond 13 uur op station Arnhem en viel het me voor het eerst op dat de klantenservice extreem druk was. Zou de NS het dan toch onderschat hebben? Jullie allemaal al gewend aan de nieuwe regeling van de NS?

Foto: Marco Derksen

Reacties

Wees de eerste die reageert op "Einde van papieren treinkaartje levert extra drukte bij klantenservice NS"

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*