Geen Iamsterdam maar Wearnhem!

Een ludieke actie in de mailbox van Arnhem Direct: ‘In het kader van de discussie rondom de I Amsterdam letters die een te “individualistische uitstraling” zouden hebben en een verkeerd signaal naar het toerisme zouden uitzenden, geeft mijn idee juist het wij-gevoel van Arnhem weer’ – aldus Frank Rikken van reclamebureau Adversa. En daar wordt op gereageerd!

Frank zit de afgelopen dagen in een achtbaan; mailbox, appjes, telefoontjes. Hij vond het gewoon leuk, maar de reacties zijn merendeel positief en zelfs al tastbaar.

Iets van ons allemaal

Frank kijkt of Arnhemse bedrijven zouden kunnen sponsoren, onderzoekt wat voor materiaal bruikbaar is en wat de kosten zijn, haalt geluiden op (past blauw niet beter bij Arnhem?) en andere input. Hij jaagt aan. Gewoon omdat het leuk is. De citymarketing afdeling op het stadhuis vindt het initiatief én de knipoog naar onze hoofdstad in ieder geval prima. Maar als het aan hem ligt, staat het er over een paar weken!

Ook ideeën en bijdragen? Maak contact met Frank via wearnhem@adversa.nl

 

Reacties