Marketing bijziendheid, ofwel de drukte van de dag maakt je blind voor de dynamiek van de markt. En wat is daar aan te doen? De HAN Pitstop Academy heeft prof. dr. Will Reijnders, hoogleraar Marketing, op donderdag 8 december op de HAN in Arnhem uitgenodigd voor een zogenaamde ‘pitstop’.
De korte termijn focus van organisaties is bijna spreekwoordelijk. Immers, in de drukte van alledag heeft men nauwelijks tijd om zich bezig te houden met de toekomst. Ook wordt men blind voor de dynamiek van de markt. De focus ligt op detailniveau waarbij de grote lijn gemakshalve vergeten wordt. Marketing bijziendheid is het gevolg!
Is dit herkenbaar en wat is er aan te doen? Aan de hand van zowel theorie als praktijk neemt prof. dr. Will Reijnders, als hoogleraar Marketing verbonden aan TIAS, deelnemers aan de ‘Pitstop’ mee op reis in het land der marketing bijzienden. Graag gaat hij in gesprek over de consequenties en biedt handvatten voor oplossingen. De Pitstop sluit af met een netwerkborrel.
Deelname is kosteloos en aanmelden kan via deze link. De Pitstop is op donderdag 8 december a.s. van 16:30 tot 18:00 uur Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN), Faculteit Economie en Management, Ruitenberglaan 31, 6826 CC Arnhem (gratis parkeren).
Wees de eerste die reageert op "HAN Pitstop Academy over marketing bijziendheid"