Vitesse start Fanmonitor

Vitesse wil supporters meer bij de club gaan betrekken en is daartoe een samenwerking aangegaan met onderzoeksbureau Satisfactory dat Fanmonitor heeft ontwikkeld, een continu identiteits- en tevredenheidsonderzoek door supporters voor supporters. Dat zou moeten leiden tot een beter inzicht in de wijze waarop de fans tegen Vitesse aankijken.

De komende 3 jaar zullen maandelijks honderd seizoenkaarthouders worden geïnterviewd, de eerste twee rondes hebben inmiddels plaatsgevonden. De gedetailleerde uitkomsten staan op de website. Een van de meest opmerkelijke zaken uit de eerste interviewronde is de dikke voldoende voor de gastvrijheid die de stewards scoren tijdens de thuiswedstrijden. Een terechte beloning. De club zou verder volgens de geïnterviewden wel meer spelers uit de eigen regio in de basiself mogen hebben.

Vitesse onderneemt overigens direct actie op in ieder geval een van de uitkomsten, want de respondenten hebben aangegeven dat de club meer zichtbaar zou moeten worden in de stad Arnhem. En dat gaat gebeuren, want in tegenstelling tot de voorgaande jaren vindt de Open Dag van Vitesse dit jaar niet plaats bij het Gelredome, maar in de Arnhemse binnenstad rondom de Eusebiuskerk, Het Kerkplein en het Marktplein. Een ander verschil et vorig jaar is dat de aankondiging van deze dag ook al via een nieuwsbrief is gestuurd. Het complete en mijns inziens gevarieerde programma staat op Vitesse.nl.

Reacties

Wees de eerste die reageert op "Vitesse start Fanmonitor"

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*