De verhuizing naar het nieuwe onderkomen op de Schuytgraaf heeft voetbalvereniging Arnhemse Boys voorlopig geen windeieren gelegd. Waar veel clubs momenteel moeite hebben om sponsors te vinden en de vereniging draaiende te houden, mocht de 90-jarige club maar liefst twee hoofdsponsors begroeten: BEMA Autorecycling en Advocatenpunt.
Bestuurslid pers & communicatie Jeroen Wigman steekt zijn vreugde niet onder stoelen of banken. Hij zegt: “We zijn erg blij dat we in deze tijd deze twee hoofdsponsors hebben kunnen vinden. De club leek twee jaar terug op sterven na dood, maar leeft als nooit te voren, iedereen liep weg en er was veel trammelant, maar de club leeft als nooit tevoren. Na de viering van ons 90-jarig bestaan en de verhuizing naar Schuytgraaf (dat inmiddels statutair aan de naam van de club is toegevoegd) is dit voor ons de derde grote gebeurtenis van 2009.”
De genoemde hoofdsponsors zijn niet de enige ondernemers die hun naam aan de voetbalclub willen verbinden, elke week melden zich ondernemers die met de Boys willen meegroeien. Of het nu gaat om een shirtsponsor, balsponsor of bordsponsor, iedereen wordt met open armen op het nieuwe complex verwelkomd, aldus Wigman. De verhuizing heeft een enorme toeloop van nieuwe jeugdleden tot gevolg gehad, terwijl inmiddels ook meerdere seniorenelftallen zondags een balletje trappen.
Op de foto van links naar rechts: Roland van Essen (voorzitter Business Club Arnhem), Mr. Alwin Klein (Advocatenpunt), Frans Joosting (BEMA Autorecycling) en Jeroen Wigman (Foto: Spotterfotografie.nl.
Wees de eerste die reageert op "Twee nieuwe hoofdsponsors voor Arnhemse Boys Schuytgraaf"