Uitblinken door specialisatie

Platenzaak Kroese heeft inmiddels zijn online winkel een jaar in de lucht. Is online gaan voor Kroese d? manier om te overleven?
In de Gelderlander van vandaag vertellen Paul Kroese en Henk Visser (de eigenaren) dat ze door specialisatie het hoofd boven water proberen te houden. Er mag dan een enorme brancheverbreding in de muziekverkoop zijn ?de nieuwe Jan Smit haal je bij de benzinepomp?,  er is nog plaats voor Kroese. Zij richten zich namelijk vooral op het geven van extra informatie. Zo verspreidden ze een nieuwsbrief per mail met nieuwe cd?s en vind je op de site nog veel meer aanbevelingen terug.

Persoonlijk winkel ik veel liever bij Kroese dan bijvoorbeeld Bol.com, vanwege de aanbevelingen, hun grote en gespecialiseerde aanbod en de persoonlijke service per email.

Voor het volledige interview met de eigenaren van Kroese, zie het artikel in de Gelderlander.

Foto: Gerard Verschooten, de Gelderlander

Reacties

Geef een reactie on "Uitblinken door specialisatie"

Geef een reactie

Je mailadres wordt niet gepubliceerd.


*