2 oktober 2010
1 minuut

Richtlijnen

De vergrijsde man met de borstelwenkbrauwen torende uit boven ‘t kleine gezelschap dat op ‘t punt stond De Bijenkorf in te gaan. Hij maande tot kalmte.

“Jongens,” zeidie op vaderlijke toon, “laten we allemaal vooral bij mekaar blijven. Maar als we mekaar toch kwijtraken,” zeidie, ‘dan in hemelsnaam Geen Paniek!” De laatste beide woorden sprak hij met gesperde ogen, verheven stem en bezwerende handen uit. Dan verzachtte z’n gezicht en gleden z’n handen langs z’n lichaam. “We spreken over twee uur af bij Vroom & Dreesmann.” Hij glimlachte tevreden.

Vorige Bericht

CDA-congres in Arnhem van start

Volgende Bericht

Stadsdebat over ambities in tijden van crisis

Laatste berichten

Merkanalyse: Arnhem is een sterk merk!

Hoe groot is de kracht van het merk Arnhem? Wat zijn de sterke punten van de stad en waar is verbetering mogelijk? Die zaken staan in de strategische merkanalyse van Arnhem, die

Mag het licht uit

ARNHEM – Met een zelfgemaakte banner van een oud gordijn trok de fractie van de Partij voor de Dieren afgelopen weekend door Arnhem tijdens de Nacht van de Nacht. De boodschap was
Ga naarBoven