21 augustus 2012
1 minuut

Arnhemmer Martijn Kriens polst verkiezingssentiment namens RTL Nieuws

Over iets meer dan drie weken staan we allemaal weer in het stemhokje voor de Tweede Kamer-verkiezingen. In aanloop naar die dag brengt Arnhemmer Martijn Kriens van Upstream in het dagelijkse RTL-verkiezingsprogramma Wat Kiest Nederland een overzicht van de inhoud en stemming van de politieke discussies op sociale media als Twitter en Facebook. Welke partijen zijn onderwerp van gesprek, welke lijsttrekker is het populairst en wat zijn de trending politieke thema’s van de dag?

Op het weblog Marketingfacts wordt regelmatig verslag gedaan van de analyses die Martijn maakt i.s.m. Coosto. Martijns analyses zullen tevens te vinden zijn op de RTL Nieuws-website en in de nieuws-app RTLNIEUWS 365.

Vorige Bericht

1175 studenten doen de intro in Arnhem, wie spot ze?

Volgende Bericht

Jetta Klijnsma op campagne in Arnhem

Laatste berichten

Merkanalyse: Arnhem is een sterk merk!

Hoe groot is de kracht van het merk Arnhem? Wat zijn de sterke punten van de stad en waar is verbetering mogelijk? Die zaken staan in de strategische merkanalyse van Arnhem, die
Ga naarBoven